Bregninge Kirke

Sådan gør man. Velkommen til din kirke på nettet. Den 25. marts - kl. 10.30. Familiegudstjeneste i Bregninge Kirke. I samarbejde med Menighedsplejen i Kalundborg Provsti starter sorggruppen op igen den 7. februar 2018. Der er åben for tilmelding. Henvendelse skal ske til Lise Madsen på. Eller Dorthe Buch Hansen på mail. Kl 1030 Familiegudstjeneste i Bregninge Kirke. Set og sket . Sogneaften om Torpelund . Afslutning på kirkerod . Konfirmanderne i Bregninge, Bjergsted og Alleshave kirker - se fotos .

OVERVIEW

The web site bregninge-kirke.dk presently has a traffic ranking of zero (the lower the superior). We have downloaded three pages inside the website bregninge-kirke.dk and found four websites referring to bregninge-kirke.dk. We were able to find one public web accounts retained by bregninge-kirke.dk.

BREGNINGE-KIRKE.DK TRAFFIC

The web site bregninge-kirke.dk is seeing diverging levels of traffic for the duration of the year.
Traffic for bregninge-kirke.dk

Traffic ranking (by month) for bregninge-kirke.dk

Traffic ranking by day of the week for bregninge-kirke.dk

LINKS TO BREGNINGE-KIRKE.DK

WHAT DOES BREGNINGE-KIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of bregninge-kirke.dk Mobile Screenshot of bregninge-kirke.dk Tablet Screenshot of bregninge-kirke.dk

BREGNINGE-KIRKE.DK SERVER

Our crawlers diagnosed that a lone page on bregninge-kirke.dk took two thousand five hundred and fifty-six milliseconds to come up. Our crawlers observed a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider bregninge-kirke.dk secure.
46.30.215.63

We revealed that this domain is operating the Apache operating system.

Bregninge Kirke

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site states the following, "Velkommen til din kirke på nettet." I noticed that the web page said " I samarbejde med Menighedsplejen i Kalundborg Provsti starter sorggruppen op igen den 7." They also said " Der er åben for tilmelding. Henvendelse skal ske til Lise Madsen på. Eller Dorthe Buch Hansen på mail. Kl 1030 Familiegudstjeneste i Bregninge Kirke. Konfirmanderne i Bregninge, Bjergsted og Alleshave kirker - se fotos ."

SEE SIMILAR WEB SITES

Bregninge kirke - Forside

Velkommen til Bregninge Kirke på Tåsinge. Gudstjeneste i Bregninge kirke ved Per Aas Christensen. Bregninge kirke er en af de danske kirker, der har flest. Den ligger smukt på toppen af Tåsinge, og fra tårnet er der en fantastisk udsigt over det sydfynske øhav og Svendborg.

. Restaurant Bregninge Mølle . Forside

Restaurant Bregninge Mølle - Kirkebakken 19 - 5700 Svendborg - 62 22 52 55. Velkommen til Restaurant Bregninge Mølle. Vi holder vinter lukket til d. Men vi tager telefonen hver dag mellem kl. Så ring allerede nu og bestil til forårets arrangementer. Bregninge Mølle, kan skrive sin historie 300 år tilbage, nærmere bestemt den 10. 45 62 22 52 55. Velkommen til Restaurant Bregninge Mølle.

Клуб исторической реконструкции Brego-weard

29 июня - 5 июля 2015 в Подмосковье будет проходить фестиваль Krieg und Craft. Наш клуб планирует принять в нем участие. Подробно написано о месте проведения фестиваля, а так же можно получить информацию о программе мероприятия. В нашу группу добавлен альбом Forest Troopers Patrol 2014. 20-21 сентября, наш клуб принял участе в мероприятии Forest Troopers Patrol 2014. Посвященному закрытию сезона 2014 года.